lauantai 11. tammikuuta 2014

Leivontakirjat

Nykyään moni etsii internetistä reseptejä leivonnaisiin. Minäkin teen sitä, mutta yhtä usein käytän leivontakirjojani. Tästä postauksesta löydät leivontakirjoja, joita käytän. Näillä kirjoilla pärjää ainakin aluksi, sen voin taata!
 
 
Seitsemän sortin leivonnaiset -kirjasta löytyy monia hyviä reseptejä makeisiin leivonnaisiin. Olen tehnyt tämän kirjan resepteillä mm. kakkuja.
 
 

Aivan mahtava kirja! Olen kokeillut monia reseptejä, ja blogissani lähes kaikki kuppikakut pohjautuvat tämän kirjan resepteistä. Hummingbrid bakery: leivonnaisia herkkusuille - kuuluisan konditorian suosikkireseptit on kirja, joka kannattaa ostaa. Blogini resepteistä esimerkiksi suklaakuppikakut ovat tästä kirjasta.


Hyvä peruskirja! Omenapiirakka on Kaarina Roininen: Parhaat kotileivonnaiset -kirjasta.



Kotileipuri on mukava peruskirja.
 
 

Syötävän suloiset kuppikakut on täydellinen kirja kuppikakkuja rakastavalle. Olen kokeillut muutamiakin reseptejä, ja kaikki ovat olleet ihania. Blogiini asti reseptit eivät ole valitettavasti vielä löytäneet.
 

Suklaa - leivonnaisia ja jälkiruokia on kirja täynnä herkullisia suklaareseptejä.
 
 

Suklaa - suuri herkkukirja on suklaan ystäville (ja niille, jotka eivät pelkää ylimääräisiä kaloreita). Olen kokeillut vasta kaksi reseptiä, suklaa-kinuskineliöt  ja suklaa-macadamiabrowniet. Sen lisäksi olen ottanut mallia muutamasta ohjeesta. Suosittelen!
 
 
 
 
 
 
Mitä leivontakirjoja sinulla on?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)